Friday 20 June 2014

My gallery part II


Assalamualaikum,
Post kali ni pasal gambar-gambar yang aku ambil dan aku edit bagi cantik sikit bagi tatapan kau orang (walaupun kenyataannya tak ada orang pon orang yang singgah kat bebelog aku ni, *perasan sesorang).

Aku memang minat ambil gambar sejak dari kecil lagi. Ingat lagi masa UPSR aku mintak nga mak aku nak camera digital kalau dapat 4A. Mak aku pon setuju la. Aku pon berdoa la nak dapat 4A, tak nak 5A (sengal kan?). Sebabnya nak camera digital. Masa tu camera digital ni tersangat la femes.

Dengan izin Allah dan usaha aku yang ciput tu dapat la 4A1B. B jangan tanya apa. 
Dan mak aku mungkir janji. Tup...tup... dia beli kamera biasa je,yang guna filem tu. Frust aku. 
Tapi ada hikmah disebalik yang terjadi. Kita merancang dan Allah pon merancang dan perancangan Allah mesti  la yang the best sebab dia tahu apa yang akan,sedang dan yang telah berlaku.

Tapi walaupun mak aku tak belikan aku kamera digital tu.
Alhamdulillah kak aku yang beli (tapi untuk dia la bukan tuk aku,hampehh  -_-!!! )
Aku tompang la sekaki je.

Disebabkan dia kerja di selangor.
Maka kepulangan dia amatla aku nantikan (bukan kepulangan dia sebenarnya tapi kamera tu).
Kalau dia balik,sakan aku rakam anak-anak sedara aku menari,menyanyi dan berposing.
Haha...
Maklumlah masa jahiliah dulu.
Ntah apa-apa.
                                                         
Antara rakaman aku yang masih dalam simpanan harta korun,video anak sedara aku menari lagu dangdut. Semua dah terpadam. Maaf video tu tak senonoh nak dipamerkan disini. Biasa laa~~ budak-budak hingusan buat video. Dan anka-anak sedara yang jadi mangsa untuk dijadikan model tak bergaji (fisabilillah, ye ke? sengal betul )






Tiga teratas ni bunga Tahi Ayam (eeewww,kotornya nama)sebb bau dia busuk derr.

Nak tahu cuba cium sekali.

















Aku suka gambar ni dia nampak natural. Bunga ala-ala baru nak kembang.







~~Kalau berkenan ambil la gambar ni (kenyataannya takde sorang pon visit pon bebelog ngkau ni ~_~ -mood sedihhh...

No comments:

Post a Comment