Thursday 23 October 2014

Diari Seorang Dentist (Name tag Medic)


Tetiba rasa sebak,sedih dan menyesal sebab tukar dentistry balik bila tengok name tag ni. Benda ni kita orang buat masa belajar dekat UIA Gombak. Terkedu sekejap pandang name tag ni. Dan pujuk hati sendiri cakap, “ tak apa course ni terbaik untuk aku sebab aku dah baut istikharah. Aku yakin pada istikharah”. 

                         

Tak apa lagipun aku ada kawan-kawan yang insyaalah boleh bantu aku dunia akhirat. Kan kan?
Ni kita orang bergambar dalam lab walaupun sebelum tu Dr dah teguq jangan bising sebab dah tua bangka kut. 20 tahun dah. Tapi perangai kalah budak-budak. Terutamanya Aisyah yang selalu buat aku sakit perut  dengan lawak dia tu.


                                     
Lepas tu kita orang balik sama-sama dari kelas walaupun hujan dan panas sekali pun kami redah bersama. Terasa sweet berpayung dengan lab coat (sebab lupa nak bawak payung) dengan kak Yan. Kita orang bajet jadi anak-anak raja dinasti korea dan china yang mesti dilindungi dan tak boleh dilihat oleh orang awam(dia orang panggil dinasti apa ntah tak ingat). Huihuihui…bestttnya jadi permaisuri.


Rasa poyo nak mampus. Aku bajet je sebenarnya dalam gambar ni. Bukan candid sangat pon. Suruh Zawin yang ambilkan. Kita orang paksa dia dalam hujan. Huahuahua…

No comments:

Post a Comment