Thursday 23 October 2014

Diari Seorang Dentist (DSLR)


Ya Allah, ya Allah aku dah jadi gila. Aku gila dengan DSLR dan fesyen. Ya Allah, teringin sangat nak ada DSLR sendiri. Huiiihhh… kalau aku ada benda tu nanti siaplah anak-anak buah aku kena jadi model.  Ni semua gara-gara masuk award hari tu la ni. Dapat third place je pun dah meroyang macam kucing hilang anak. Kihkihkih…

nak ni



Pagi tadi stalk IG Belle Alyahya. Hmmm… belle lagi bak kata kawan aku. Dia orang dah loya dah kalau aku sebut nama kak Belle. Lepas tu Nampak design jubbah dia yang terbaru. Masyaallah ya Allah. Lagi la keinginan aku nak jadi desingner ni membuak-buak. Study tak jalan padehal exam dah minggu depan.



Macam mana ye nak cakap? Aku memeng minat benda ni sejak kecik-kecik lagi. Dulu masa kecik beria aku ambil gambar anak-anak buah aku. *kena paksa jadi model aku. Kalau dia orang tak nak aku marah. Hihihi… jahatnya rasa. Masa tu jugak lepas mandi tuala aku kan koyak lepas tu aku masukkan tangan aku dalam lubang tuala yang koyak tu lepas tu putar tuala tu biar jadi gaun dan baju. Lepas tu aku catwalk. Hahaha…
Aku harap cita-cita aku yang satu ni bukan dibibir saja, moga Allah perkenankan. Amin. Dentist+Designer+Photographer is coming. DDP, 3 in 1. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment