Thursday 6 November 2014

Cuti blok 1-Diari seorang dentist

Alhamdulillah :)
Exam dah habis... punyalah aku pulung study seminggu ni.
Last minutes punya kerja macam ni la jadinya.

Tak tahu la macam mana aku jawab soalan tu. Ah! Tk kisah yang penting aku boleh balik malam ni. Hehe :0

Tapi seyes arr. Tak ada masa sangat nak study sebab mula-mula masuk blok1 sibuk dengan performance la sukan antara batch la. Macam-macam. Banyak main-main. Hewhewhew

Tak sabar nak balik. Nak tengok anak sedara baruuu... yuhuuu...
Tak sabarnya. Balik ni azam aku nak isi masa dengan baca buku. Tak nak bazir masa dengan whatsapp ke telegram ke instagram  ke. Semua yang gram-gram lah.

Instagram ni macam mana la aku nak control tak nak spent masa banyak sangatstalk ig orang. Otoke???

Ya Allah tolonggg aku. Nak contohi Rasulullah... ameenn.
Doakan saya kawan-kawan.
Balik ni banyak betul plan. Yang penting aku nak try jeruk asam boi tu. Kempunan aku tengokkk...

Azam baru dan semangat baru untuk blok 2 ni. Insyaallah. Allah ma'aana.
Harina bolehhh!!!

***cuti blok 1 bermula***


No comments:

Post a Comment