Tuesday 23 April 2019

Final year daaa

Hye guys aku dah final year dah sekarang. Baru hari first untuk this block. Huhu macam macam rasa la weh aku rasa bila dah final year ni. Yang penting final year tu hectic. Penat. Buat treatment dekat patient pagi petang. Kalau dekat UIAM ni budak KOD atau Kulliyyah of Dentistry ni , pagi 8 pagi hingga 10 pagi kita orang ada kelas. 10 pagi sampai 1 tengahhari ada klinik sesi pagi. Rehat sampai 2 petang.

2 petang tu sambung balik klinik sesi petang. Aduh masak aku hari-hari macam ni. Tapi sedar tak sedar dah tiga tahun aku hadap benda ni sampai nak update blog pon tak ingat. berhabuk dah blog. Ni ada aura nak update balik sebab aku tengok IG story kawan aku. Dia buat blog. Lantas aku teringat aku ada blog weh. Sampai 3 blog aku buat termasuk yang ni. Hahahaha.

Ni mukadimah untuk tahun 2019. Aku ada good news to tell you guys stay tuned for next post yaaaa..
Muka orang dah final year. Moga dapat grad on time. Berapa bulan lagi berbaki ni. Ya Allah permudahkan. Gambar ni aku bersama dengan best student . you know? hahaha

No comments:

Post a Comment